Thursday, March 26, 2009

9th EntRy : ......

Slm..

Xtau knape mslh n peristiwa yg aku nmpk mkin lama mkin plik.. xtau la pe efeknye kt aku.. tp ianye cm m'ganggu traffik otak ku..

1st case :
psl seorg ahli usrah aku yg aku sdri x beberape rapat dgn dia... hamba allah ni dgn selambanya melakukan aksi sepasang kekasih scr trg2n n b'manja spt telah b'kahwin.. lg2 plak dlm klas, 2 pon bleh jadi port nak b'mesra.. duduk bhgn dpn 2.. korg pandai2 la ulas sdri dr kisah ni.. da tau bnde 2 haram watpe nak wat..

2nd case :
psl spupu ku yg b'tunang.. spupu ku ni seumur dgn aku je.. tahniah la utk dia krn da b'tunang tp aku rse sbnrnye dia x sedia lg.. alasannye biar aku seorg je la yg tau.. haha.. bkn dengki.. mmg hakikat.. melainkn dia da b'ubah n tggalkn tabiat lmenya 2..

3rd case :
psl seorg mmber yg meminati sme jantina.. istilahnye phm2 sdri la.. ni ak mls komen sgt.. cuma klu korg brada dlm situasi ni, jaga2.. haha.. bkn pe.. diorg ni mmg pndai tarik org len.. mula2 korg rse mnyampah.. tp bg diorg "dimana ada kemahuan, di situ ada jalan".. (geli wei!!) jgn korg pon t'pesong dgn 'jalan'2 diorg.. bhye bai..

2 je pe yg aku nak ngarutkn mlm ni.. (ngantuk siot!)

Slm..

Munzir@a5-00-05c,uniten,putrajaya


4 comments:

Keyrana said...

aku kenal itu sepupu. wa~~

Munzir said...

haha.. tau xpe..

Mohd Syafik said...

aku pon kenal itu punya kapel gila lam kelas!!

Munzir said...

lol~
da sklas dgn ko mmg la tau..